reklama

Malinkaté dětské bačkůrky

Znám ji několik let. Neměla jednoduché dětství. Hádky rodičů byly na denním pořádku. Ponižování otce vůči ní nabíralo s jejím narůstajícím věkem na obrátkách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Její rodiče jsem znala. Nikdy jsem nepochopila, proč jsou vlastně spolu. Od svých patnácti let volala po nocích na policii. Ti pak přijeli prošetřit domácí násilí otce - na manželce, ale bohužel i na ní, mladé dospívající dívce.

Ozývá se mi ve chvílích, kdy má nějaký problém. Minule mi vyprávěla, jak jí v šestnácti otec tahal za vlasy po zemi z obýváku do kuchyně jen proto, že mu nechtěla umýt záda.

Vystudovala střední školu, je to až pozoruhodné. Dosahovala výborných výsledků. Ne jednou utekla s bráchou z domova, aby se společně vymanili z trýznivých hádek rodičů. V osmnácti si sama našla práci, která je pro ni vším.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Objevila se u mě znovu před měsícem. Vdala se. Konečně nemusí poslouchat ty hrůzy doma. Dva roky se snaží s manželem o miminko, marně. Tak moc se snaží! Zkoušeli vše. Toho dne ke mě přišla zhroucená, bez náboje a s obrovským neštěstím v očích i v sdrci.

"Jedině prý umělé oplodnění! Normálně prý nemám šanci!" pláče. "Mám začít chodit na tu kůru, která tomu předchází. Doktoři mi řekli, že jsem s nervama v kýblu a mám počkat půl roku. Já to nedám! Sypu se. Nevidím v ničem smysl. Nic nemá cenu. Práce mě nebaví. Co s tím? Proč já nemůžu mít dítě přirozenou cestou?"

Měsíc jsme si týden co týden povídaly. Upřímně, o všem, co prožila. Začala mít nepatrný lesk v očích. Pomalu se smiřovala s tím, že jí prostě není od života dáno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jsou to tři dny, co se mi rozezněl telefon. "Dělala jsem si pět testů! Představ si, že jsem těhotná!"

Na Svatého Valentýna mě navštívila. "Byla jsem na gyndě. Jsem těhotná! A přirozenou cestou! Doktorka kroutila hlavou. Vůbec tomu nechtěla věřit. Je to zázrak!"

Snad je to zázrak! Snad ona se za ten měsíc zklidnila. Přestala se urputně snažit. Uvolnila se a život jí dal dar, aníž by to ještě čekala.

Obrázok blogu

A tak na Svatého Valentýna dostal její manžel dárek - Malinké dětské bačkůrky...A ona, krásná mladá žena, se rozzářila naplno. Je to nádherné vidět ji šťastnou.

Monika Plocová

Monika Plocová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Pomáhám lidem překonat problémy, životní krize a závislosti. Otvírám v nich cestu do vlastního nitra, cestu k sobě. Navádím je na nový způsob života bez úniků od sebe sama. Probouzím v nich smysl, stejně jako jsem ho kdysi probudila v sobě“.Jsem žena, terapeutka, adiktoložka, jsem člověk. V životě jsem zažila spoustu příběhů lidí, kteří se dostali do závislosti na alkoholu či jiných návykových látkách. Před mnoha lety jsem závislost prožila. Díky svému poslání mohu zažívat příběhy těchto lidí, kteří si vybojovali zpět zdraví a kvalitní život, stejně jako kdysi já. Jsem autorkou léčebného pobytového systému v délce 33 dní. Jsem zakladatelkou prvních soukromých anonymních zařízení pro překonání závislosti v ČR - pobytového sanatoria Dům Moniky Plocové a ambulantního zařízení Centrum Moniky Plocové...www.monikaplocova.czwww.facebook.com/mgrmonikaplocovaplocova@monikaplocova.cz Zoznam autorových rubrík:  Závislost, vztahy, bolestiSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu