reklama

Poselství z léčby...

Ze své závislosti na alkoholu jsem se dlouho pokoušela léčit ambulantně. Nějaké týdny to klapalo, ale prostě jsem to nedala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nejdřív jsem pila kvartálně. Jednou za tři měsíce jsem se několik dní odstavila od života. Pila jsem víno od rána do večera a pak ráno znovu. Přidala jsem k tomu vodku. Zastavila mě vždycky až rodina. Strašně se stydím. Zavřeli mě doma a hlídali, abych dál nepokračovala. Před pár měsíci se intervaly začaly zkracovat, až jsem se dopracovala ke každodennímu pití. Nebyla jsem schopná dělat nic jiného než pít.

Letos v únoru jsem stála před jediným řešením: Jít se léčit. Ambulance nezabrala, tak mě čekala pobytová léčba. Za podpory manžela i dcer jsem vyřešila nejdůležitější věci a šla na příjem. Kdybych se pro léčbu nerozhodla, manžel by ode mne odešel. Jasně mi to řekl. A to jsem nechtěla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Přišla jsem do léčby s rozporuplnými pocity, se strachem z neznámého a s velkými obavami, jak to celé vydržím, tak dlouho a daleko od rodiny. Dnes jsem tady 3 týdny. Už teď můžu říct, že moje obavy byly zbytečné. Jsem teprve na začátku, ale budu se opravdu snažit změnit svůj život. Nechci už pít!

Oslovují mě tu převážně skupiny a příběhy mých „spolubojovníků“. Vždycky jsem myslela, že já jsem sama, která tu hrůzu prožívá, ale nejsem. Střípek po střípku se mi tu skládá mozaika všeho, co jsem prožila. Některé terapie se zdají, že nemají nic společného se závislostí, ale opak je pravdou. Zjistila jsem, že k mému pití vedly problémy, které jsem neřešila. Vůbec jsem si neuvědomovala, jak mají s mou závislostí na alkoholu, spojitost.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už teď vím, že jsem pro sebe a pro svůj další život nemohla udělat nic lepšího, prostě si nechat pomoct. Vím, že je to běh na dlouhou trať a že záleží hlavně na mě. Nechci zklamat sebe, moje děti, celou rodinu. Jednou jsem málem umřela. Já nechci umřít. Chci žít! Ale to musím jinak než dosud.

NENÍ HANBA UPADNOUT, ALE ZŮSTAT LEŽET ! A já ležet nezůstanu!

Věřím tomu…

Jana z Plzně

Monika Plocová

Monika Plocová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Pomáhám lidem překonat problémy, životní krize a závislosti. Otvírám v nich cestu do vlastního nitra, cestu k sobě. Navádím je na nový způsob života bez úniků od sebe sama. Probouzím v nich smysl, stejně jako jsem ho kdysi probudila v sobě“.Jsem žena, terapeutka, adiktoložka, jsem člověk. V životě jsem zažila spoustu příběhů lidí, kteří se dostali do závislosti na alkoholu či jiných návykových látkách. Před mnoha lety jsem závislost prožila. Díky svému poslání mohu zažívat příběhy těchto lidí, kteří si vybojovali zpět zdraví a kvalitní život, stejně jako kdysi já. Jsem autorkou léčebného pobytového systému v délce 33 dní. Jsem zakladatelkou prvních soukromých anonymních zařízení pro překonání závislosti v ČR - pobytového sanatoria Dům Moniky Plocové a ambulantního zařízení Centrum Moniky Plocové...www.monikaplocova.czwww.facebook.com/mgrmonikaplocovaplocova@monikaplocova.cz Zoznam autorových rubrík:  Závislost, vztahy, bolestiSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu